9 August 2015

25 tahun bersama


assalamualaikum :)



alhamdulillah..hari ni genap mama dengan abah bersama selama 25 tahun..hehee
semalam saje je usik abah.cakap kat abah cuba ingat balik detik-detik abah melafazkan akad nikah dekat mama dulu.hahaaa..

kemudian mama ngan abah pun saling berpandangan.lol :p

walaupun dah 25 tahun tetap sweet.pegi mana pun nak pakai baju sama warna.pernah masa tu balik kampung abah tak bawak baju sama warna ngan mama.abah pun alaaaaa tak sama baju ngan mama.
hahaha :P


"tak reti nak buat ayat panjang-panjang 
cuma setiap kali mama dengan abah happy..
tersenyum...masa tu jugak la ija rasa paling bahagia :)"


happy 25 years old anniversary dari anakmu *sengih-sengih ^ ^


celebrate awal sehari.makan tak habis sampai kena tapau hahaa ^ ^

ija doakan sentiasa bahagia dan kekal sehingga syurga <3

Amin...



14 comments:

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum dan singgah petang dik...Alhamdulillah dan semoga mak dan abah adik dalam lindungan Allah di dunia dan akhirat serta berkekalan hingga akhir hayat...Selamat Ulang Tahun Perkahwiana buat mak dan abah adik..

Mardiah Diana said...

Akak singgah dari blog kak mia..

Asha Lya said...

Sweet je tgk mak abah Mirza..

Fatin Liyana said...

Selamat Ulang Tahun Perkahwinan buat mama dan ayah awak :)

S.i.t.i H.a.j.a.r said...

hai yunk, singgah dr blog mia liana, happynye dtg sini :) happy annyversary mak ayah ija :)

PeRdU cINta said...

Alhamdulillah tahniah...moga menjadi contoh pada anak anak..

Yuliana Wahit said...

hye.. singgah sini and follow sini dari blog mia..

Arol Mubin said...

Eh? Sama dengan ulang tahun perkahwinan mak dan ayah Arol. :)

Fatihah Fazlin said...

waaaaaa... romantik jugak kalau pasangan yg dah lama kawen tapi still nak baju kaler sama..

Eintan Nurfuzie said...

sweet je tgk kan

Cik Kumbang said...

Salam blogwalking dari blog Kak Mia
Alahai sweetnya abah mirza nak baju sama dengan mama :)

_______________________

Jom DIY (^_^)
http://kumbangmerahbintikhitam.blogspot.com/search/label/DIY

Khai♥Rin : anies said...

alhamdulillah...tahniah! semoga berbahagia hgga ke syurga

Lieya Von Jay said...

happy anniversary utk parent miza :)

Mashitah Mamat said...

happy anniversary utk parent...semoga sentiasa bahagia hingga ke jannah....happy2 sokmo !!