29 August 2015

hari tu saya jadi bidan kucing :)


hai korang! ^ ^


tanggal 20 ogos 2015 lahirnya empat ekor baby junior ke dunia ini.kucing aku beranak dah hoii!
masaalah nye kucing aku baby yang aku selalu cite tu muda-muda lagi dah bunting.gatai sangat nak kelua rumah.last last bunting terus..

jadi disebahkan dia muda lagi.dia beranak pun tak reti T-T.nasib baikla masa tu aku ada kat rumah.kalau tak de cane la dia nak beranak sorang-sorang.tak boleh bayang aku T-T.nanti aku cite detik-detik cemas dan pelbagai komplikasi yang dialami oleh baby semasa beranaknya.hahaa

zaaaaaasssss~!!!


7 comments:

PeRdU cINta said...

Wah alhamdulillah tahniah ye..

Asha Lya said...

Akak x pernh lgi jdi bidan kucing, brtuah Mirza..bukan mudah tu

Niena Reen said...

Amboi2 kak jadi bidan ya.. Ehehe.. Kucing saya pun sama, 2 ekor yang kecik lagi dah mengandung. Lepastu yang sekor tu bila dah beranak dimakannya pulak anaknya, anak yang kucing sekor lagi pon dia makan. Kesian.. Geram pun ada. Sekarang ni ada 7 ekor anak kucing kat rumah. Ahaha, habis la mak saya nak bagi makan nanti.. XD

syahirah said...

sy pun pernah jd bidan jgk.. XD

Ren Oh. said...

owoooo comeinyeeeee.

Azwar Syuhada said...

Alolo..tomei2 kucingnya.. Tahniah!

AR said...

ala2 bidan terjun la ni..syabaq dik.hehe