10 September 2015

back to normal


assalamualaikum :)

sebelum tidur nak buat satu entry pendek.esok ada kelas dah pagi-pagi.sem ni hari-hari kelas pagi kecuali isnin.yeayy T-T.baru tengok cerita maze runner tadi.best dia saya bagi 10 bintang!walau aku tak pernah tengok cerita maze runner satu.hahaha.tak senang duduk aku dalam wayang tu..suspen btol.

hari tu sabtu lepas kalut nak datang awal sebabnya nak ambik katil bawah.hahaa.tak suka duk katil atas ni.nak panjat tangga la apa la...nasib bek dapat gak katil bawah.legaa...hee :p



semalam ntah kenapa aku susah sangat nak tido.lepas tu tiba-tiba aku teringat sangat kat kucing yang debab ni T-T. tudia bukan nak ingat kat mama ngan abah,ingat kat dia..hahaa.bukak fon duk tatap gambar dia satu satu.video dia.hmmmm :')

yela selalu kita tido dalam bilik hujung kaki kena dia.dia baring atas katil kita tido atas perut dia tekan kuat-kuat.lepas tu dia marah.mana tak rindu T-T

tak pe raya haji kita jumpa aekk!soo..nak tido laa.esok ada kelas.nak pakai baju apee niii!tudung pun tak iron g ni.esok pagi jelah.hohohoo :P

selamat malam ^ ^


6 comments:

Lieya Von Jay said...

ya Allah rindu nya kucing.. kucing kak liya dh hilang dh :(

Mizz Aiza said...

assalamualaikum mirza.. lama akak tak singgah sini.. mirza dah sambung study ya? comelnya kucing..

mirza syazwina said...

kak aiza : haah miza sambung study kat unikl :),lama jugak x singgah blog akak..hee

Asha Lya said...

Alahai comelnya rndu kucing Lya kat kg..kaler kuning mcm ni juga

Mizz Aiza said...

akak dah lama biarkan blog akak bersawang.. hehe..

Hafiza AizZawa said...

mst tak sabar nak tggu raya Haji..